Studentvecka

Nu börjar en ganska hektisk vecka med avslutningsmiddagar, skolavslutning, student och studentfest. Självklart kommer det att bli många roliga stunder att minnas, kommer att meddela och visa bilder här allteftersom. På torsdag kommer lilla-sys också, jätteroligt, det är alltid allt för länge mellan träffarna.

Jag förstår mig inte på mig själv ibland, känner mig jättestressad inför allt som ska göras men ändå blir inget vettigt gjort förrän i absolut sista stund. Men det brukar bli väldigt bra i finalen ändå och förhoppningsvis blir det så även denna gång. Men hjälp!!! Vad ska jag ha på mig????????

Kommentarer
Postat av: o.

säg till om du behhöver hjälp mami :D

2007-06-06 @ 00:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0