Jädrans drivrutiner

Hur kul är det då??? Har tagit 251 kort med nya kameran och när man ska ladda upp dom funkar varken kortläsare eller USB-kontakter. Dom finns inte kvar på datorn???!!! Hur fasen kan något sådant bara försvinna? Jag ser ju för fasen hålen där dom ska sitta, kan sätta in det satans kortet eller kabeln men det vill inte komparera med varandra. Jag som vill se mina kort i större format än i centimetrar.

Till än större förtret kan jag inte ett skit om detta och våran Världens Bästa Ola är i Grekland och gottar sig. Ola är vårat ALLT när det gäller det mesta inom IT-världen - dessutom har han förklarat att även på grekiska betyder Ola just ALLT.

För att kompensera min depression lägger jag upp lite mer semesternostalgi, så håll till godo.

Eftersom vi avskärmade oss från allt vad datorer heter under hela västkustvistelsen blev det en hel del promenader. En underbar skog som slutar vid sanddynorna i Vikens havsbad är en av favoriterna...


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Ville bara säga godnatt.;D

Suss gott!

2008-08-07 @ 23:52:04
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, dom gröna kulorna hade jag glömt.

Men det är nog för sent att äta godis när man snart ska lägga sig.

Eller??

Ha det gott!

2008-08-07 @ 23:57:40
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0