Äntligen vuxen???

Undrar om jag har blivit stor flicka nu även i föräldrarnas ögon? Eller om jag är så vuxen nu så jag nästan är tant? Fick i alla fall ett tips i dag om att köpa oss ett fritidshus. I och för sig ett mycket fint hus med ett otroligt läge till ett sannolikt väldigt bra pris. Fast vi vill ju till havet och trivs utmärkt i vår numera egen - snart klassad som - veteranvagn (tillverkningsår 1982). Till saken hör att hela min barn- och ungdom samt vuxna liv är färgat av somrarna på Västkusten - kanske allt har sin förklaring?

Det vi skulle byta till oss...
Baksidan mot sjönFler foton på tipset med klick på bilden...


...mot det här (och tidigare publicerat)


Och då med rejäl mellanskillnad!

Kommentarer
Postat av: Olivia

ta bort den på mig. nu

2008-06-28 @ 21:30:48
URL: http://olivjashining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0