IDOL-freak igen

Sitter som klistrad och är så klart bästa juryn i hela Sverige. Min dom faller nog på Jesper och Robin E i kväll. Jesper har jag inte tyckt gjort något bra någon gång och Robin sjönk som en sten mot tidigare framträdanden.

Johan är väl inte heller världens bästa idol men han talar ju till modershjärtat så det skriker...

Alice är nog min favorit i kväll - eller Anna.
Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4Anna är med i Idol för att beröra och bli berörd.  Än så länge har hon lyckats bra. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: t0tta

Jag bojkottar Idol p.g.a jurybytet... Kan förmodligen jämställas med en gammal envis tant, på 106 år, som sitter med hörapparaten och halvskriker med darrig röst "Det ska vara som på den gamla, gooooda tiiiiiden.. Annars får de va" *skratt*

2008-10-16 @ 22:09:14
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0