En söndag som ingen annan söndag - eller en helt vanlig söndag...


I dag har jag inte ens orkat mig på en Fototriss - hade inga bilder i arkiv och inte någon större lust att ta med kameran ut i grårusket. Det är skönt att göra en "Kronblom" och bara slappa en hel söndag!!! Det hade jag aldrig tillåtit mig själv för bara ett litet antal år sedan. Desto mer njuter jag av min ganska nya lathet, tänk vad vi donade med en massa måsten när vi var yngre. En dag som denna har soffan varit min tillflyktsort i stort sett hela dagen - och inte ett uns ens av dåligt samvete...

Nu tar vi nya tag för veckan som kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Du kan ju alltid komma igen nästa vecka. :-)

2009-12-07 @ 02:02:57
URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0