IDOL är avgjort sedan länge

Trion som gör upp om finalplatserna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Potentiala semifinalister så klart men jag vill ändå se Tove och vinnaren Erik i finalen. Calle gjorde ju så klart en publikfriare idag med Walking in "Stockholm" Memphis. Men ERIK!!! Hur bra är han då???

Har senaste veckorna hoppats på Erik och Tove i final - och så blir det nog, hur bra än Calle var i dag.

Vad tror ni andra???

Hur som - ERIK är ju redan korad som värlsstjärna inte bara av mig. Hoppas han behåller sin ödmjuka stil genom hela sin livslånga karriär!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för att du var med och delade din åsikt i min blogg. Jag hoppas faktiskt också på Erik nu! Så mycket personlighet!

2009-12-05 @ 10:26:31
URL: http://joannalodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0