Ljuvliga juliga ledighet

Känns inte alls jobbigt att vakna i dag när man vet att 17 dagars ledighet hägrar. Dessutom avrundar vi årets arbete med jullunch på Restaurang Hemma. Eller jullunch kanske är lite underdrift - vad sägs om jultallrik(ar), närmare bestämt 6 st...

- Glögg med ädelostpepparkaka
- Silltallrik med två sorters lax och löjrom
- Kallskuret (julskinka, korv etc)
- Prinskorv, revben, köttbullar samt Jansons Frestelse
- Kalkonbröst med murkelsås och julgarnityr
- Ostkaka med hjortronsylt och chokladbrownie med pepparkaksglass



Tur för mig att jag inte har så långt när jag ska rulla hem!

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig helg:)

2009-12-18 @ 11:40:13
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Frida

Enligt läkaren är det en infektion men han sa igår att han nog tror att J gick ut för hårt nu när han började träna därav försämringen igår så nu blir det vila imorgon och fram till 7e januari :)



Ja det var kul att dom kunde vinna trots stimmig match, man såg att det var nya influenser i spelet, både nya tränare och nytt spelsystem, men filar dom lite på det så kommer det nog gå bra nästa säsong :) Missade M så jag sa till henne att vi får vara lite mindre osynliga nästa gång hihi.



Nej, jag gick och la mig hihi, var så ensamt att sitta uppe själv :P Har ni en mysig lördag.

2009-12-19 @ 18:25:05
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0