Pinsamt att vara hemma


Som sagt hemma en sväng för att njuta lite tillsammans med flickorna och deras goa grabbar. Har städat och fixat hela dagen och unnat oss en liten sväng på Piren tillsammans med Lilla O där några härliga tjejer stämde upp.


Tog cyklarna hem i hyfsad tid efter 1 (en) liten flaska cider - och vad händer då??? Jo, väskan som hänger på styret fastnar i framhjulet och jag faller som en överförfriskad fura rakt ner i kullerstenarna med cyklen - MITT UTANFÖR Bishop Arms!!!

Jag klarar mig hel och hållen men hur många har sett detta skådespel???

Känner mig lite lagom blåslagen men är ändå hel och hållen, inte minsta skrapsår ens kan bevisa denna pinsamhet. Tur man är på väg till annan ort snart igen... Men innan dess grillkväll med familjen i morgon!


Ska nog hålla mig till mys i förtältet med sockarna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0