Tyvärr förlust



I kväll var det dags att äntra Stadsparksvallen för lite fotboll. Vädret på topp så vi var rejält varma efter cykeltur uppför backarna. Tyvärr blev det förlust för Jönköpings Södra mot Landskrona BOIS men det var kul att få se södraiterna ändå. Vi har ju riktigt gammal J-Södratradition i vår familj egentligen. För många år sedan var det Peters morbror som värvade min käre far till laget, 1958 hämtade Göte hem den unge Yngve för spel för "de gröne". Nu över 50 år senare har vi fått en ny södrait i familjen - KUL!!!


Längst upp till vänster min goa pappa Yngve

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nejmen! Du skulle sagt hej, dock brukar jag vara lite i min egna värld där uppe mellan varmkorvar och fotboll haah. Var stod du? Jag såg din dotter :)

2009-06-02 @ 08:32:11
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0