Telepatisk kärlek

Vi ska ha nattgäster till helgen då kära syster och en väninna till henne kommer för övernattning inför Frisyrmässa här i stan. KUL! Fredagkvällen blir vikt åt god mat med dryck tillsammans med kära Sys.

Jag och maken småplockar lite här hemma var och en för sig, säger inte så mycket till varandra under ett par timmar utan allt flyter bara på. Jag checkar upp vilka lakan jag ska bädda med till gästerna då Peter helt plötsligt säger:

Vi har väl klart med sängkläder att bädda med nu till dom kommer? Detta precis i samma sekund som jag har funderat över det...

Det har hänt förr... Många gånger! Inte just med sängkläder utan vad det än gäller - vad vi vill äta, vad vill vill göra, vad vi undrar över, vad vi tycker om någon eller något... Snacka om att vi känner varandra och vet precis vad den andre tänker på utan att vi tänker på det. Vad kallar man det? Telepati? Tvillingsjäl? Äkta kärlek? Evig vänskap? Som skapta för varandra?

Kalla det vad ni vill. Jag uttrycker ofta - "Men det är ju lustigt, nu igen"! Näää svarar Peter - "Det är inte så konstigt...".

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh ni kommer ha en lovley biostund! Även om du läst böckerna, många säger ju att den är riktigt bra ändå, även om filmer inte brukar vara bättre än böcker. Håll mig uppdaterad om vad ni tycker :)



2009-03-06 @ 10:01:13
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, ni passar nog ihop efter vad jag minns, och det verkar ju inte ha blivit sämre direkt ;-) Vad roligt med din syster! Vad vansinnigt jättekul egentligen!

2009-03-06 @ 21:40:04
Postat av: Jag

Vem är denna anonyma person som minns oss som passande för varandra och tycker det är vansinnigt roligt med syster min???

2009-03-06 @ 23:41:26
Postat av: Carina Eliason

Anonym? Det är ju jag, Carina, trodde det syntes, men jag gjorde nog nåt fel när jag skickade kommentaren då.. sorry!

Kram från Lerum!

2009-03-07 @ 10:35:49
Postat av: Jag igen...

Kul att det var du C! Vi passar för varandra och det är riktigt roligt med lilla sys. Kram

2009-03-07 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0