Förstfödd för 26 år sedan

GRATTIS till min Karin som blir 26 år i dag.


Tänk att det känns nästan som i går när jag höll min lilla flicka i famnen för första gången men det är faktiskt 26 år sedan. Det lilla knytet som fick ligga på mitt bröst när jag väl vaknade till efter narkos och kejsarsnitt är ju faktiskt en vuxen kvinna och inte en liten marsipanbebis längre. Det är nog ändå så att hur lång tid det än går och hur gamla barnen än blir så är första mötet med sitt eget barn det möte som alltid är det starkaste hela livet och det som man minns extra mycket på födelsedagen.

I dag har vi firat våran Karin i hennes och Mackes fina nya lägenhet, vi blev bjudna på god hemgjord vegetarisk smörgåstårta och efter det kaffe med en smarrig rabarberpaj och vaniljsås.

Bilden är lånad från http://www.camilleallen.com/

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det brukar vara svårt annars att uttrycka hur man känner tänker och gör, men tror jag satte huvudet på spiken (?) igår :P



Grattis till 26-åringen, hurrrra!

2009-05-20 @ 08:12:39
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0