Skaffa iPhone 3G och bli lite frånvarande ett tag...



Jag har inte varit riktigt kontaktbar i kväll. Jag har inte varit ett dugg trött! Jag har inte ens varit lite hungrig! Hela kvällen har uppslukats av nya "kapet", något jag egentligen velat ha ett tag. Oj, oj, oj... Nu gäller det bara att lära sig åtminstone en del av alla roliga funktioner som finns.

Tyvärr låste jag mitt befintliga abonnemang vid ett osedvanligt klantigt tillfälle så mitt oooootroligt väl invanda mobilnummer går nu åt skogen (ett suveränt nummer helt i paritet med hemnumret). Men en trevlig försäljare hjälpte mig att hitta ett nästan lika bra. Får bara lägga lite väl använd tid på att förmedela det nya till alla som jag vill ska nå mig. Kära besvär!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men det är ändå strongt att ta tag i det och vända sitt beteende, blir oftast annars att man blundar för det och inte orkar få tummen ur för att ändra på sig det lilla som det kanske behövs, det krävs stor diciplin :)



Då ska jag kika in där, alltid kul att läsa bekantas bloggar.

ÅH jag vill också bli med iphone! Är den bra?

2009-11-25 @ 07:34:46
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhléns got it :) älskar det hehe.

2009-11-26 @ 08:29:19
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0