Livet till en pinne

ViktVäktandet fortsätter och nu är 8 veckor avverkade av mitt nya liv. Även om dagens resultat inte var alldeles lysande så närmar jag mig sakta men säkert målet. Veckan ser ut ungefär som för 4 veckor sedan, se tidigare inlägg om detta.

Med hjälp av daglig vardagsmotion och nya goda, lätta recept förlorar jag kroppsmassa, snart en minskning med 10 % från start.

Mina nya resultat:
Vecka 5 -1,0 kg
Vecka 6 -1,0 kg
Vecka 7 -0,6 kg
Vecka 8 -0,4 kg
-----------------------
Summa -6,4 kg på 8 veckor.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :) Åh va härligt! Är dom på väg nu? Dom skulle flyga till bangkok va? Ser fram emot när det är vår tur, värme blir inte fel nu må jag lova. Hoppas allt är bra annars!

2009-10-29 @ 07:38:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas vi kanner igen dig nar vi kommer hem, och att du inte forsvunnit Ha,ha

2009-10-31 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0