Osedvanligt tuff vecka i min smak...

Förutom en helt vanlig vecka med daglig uppstigning 05:20 (eget val, jag vet) för tidig morgonpromenad med Leya innan jobb fram till 17-tiden, fix med hemmet, tvätt, matlagning, lite TV-titt och datorsurr har denna vecka hittills dessutom innehållit:
---------------------------------------------------------
Måndag - HV-jobb till 22:00 (låååång arbetsdag)
---------------------------------------------------------
Tisdag - Tuff begravning av Linus (väldigt uttömmande av krafter). Förhandsvisning av teateruppsättning - Gin och Bitter Lemon (egentligen inte alls ansträngande)
---------------------------------------------------------
Onsdag - Helt vanlig stor/veckohandling. (Fy vad tråkigt, ett riktigt trappsteg att kliva)
---------------------------------------------------------
Torsdag - Snackjunta (ganska behagligt i ärlighetens namn med god mat och ett glas vin) som innebär lite sent sänggående
---------------------------------------------------------
Med tillägg av tråkigt besked om hjärtsjukdom och en annan sorglig vändning.

Jag är JÄTTE-trött men ändå kan jag inte sova utan är pigg som en rufsig lärka fast klockan är en bit över midnatt. Men vad gör det när det i morgon är ledig dag och min helg faktiskt har börjat redan i dag?!?!?!

Nu ska jag i alla fall krypa under täcket, för i morgon ska jag vara pigg och alert för härlig, lång förmiddagspromenad med Leya. Tack och lov är det sedan en lång helg med familj och vänner att se fram emot!!!

TACK, nu känns det bättre när man har fått gnälla av sig lite...

Kommentarer
Postat av: Frida

OH chili alltså? Det hade ju varit ultimat, vilket uppsving i så fall :) hoppas helgen blir kanon!

2010-02-12 @ 10:38:24
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0