Ett nytt kort har hittat sin plats - Friskis & Svettis årskort!


Jajamen, i dag har det hittat platsen i min plånbok - alltså i mitt liv! Access till Friskis & Svettis ett helt år framöver!!!

Jag har ju världens bästa jobb och på toppen av det har jag en VÄL tilltagen peng för FriskVård. I dag har jag tagit tag i detta och skaffat mig ett årskort på F&S.

Vad sägs om lite shapening av den magrade, skinnhängande kroppen??? Jag blir väl oemotståndlig för omvärlden med stöd av detta antar jag?

Jag valde (trots valmöjligheter till mer än så) "bara" Gym-Kort. Jag vet mina egna begränsningar, jag är TOTALT oförmögen att koordinera min kropp för Grupp-pass. Det är sant, ni kan inte tro hur totalt inkompetent jag blir om jag ska försöka koordinera steg, hopp, bensax, armsväng... m.m... Funderade ett tag på om jag kan boka mig för pass anpassade för förståndshandikappade, för det är precis det jag är - totalt förståndshandikappad när det gäller att ha kontroll över min egen kropp!!!

Jag är i alla fall nöjd med dagens förvärv!!! Nu JÄVLAR!!!

Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Hej! Min Klara-bild är inte tagen i Malmö, utan i Skartofta som ligger i Sjöbo kommun.

2010-01-28 @ 23:48:46
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Kakan

Köpt ett till mig mEd då? Vi skulle ju börja tillsammans:) hur mkt kostar det? Puss

2010-01-29 @ 08:27:28
Postat av: Pialotta

Häftigt av dig:-) Jag blir aldrig färdig .. klara, färdiga, gå ... Bra jobbat:-))

2010-01-29 @ 08:45:16
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅH va härligt! Ett sånt kort fattas i min plånka :/



Dessvärre fanns det tydlilgen någon kruka med bakom blommorna i tidningen och det var den som kostade 25 kr, blommorna kostade 79, men ändå rimligt för dom var jättestora och jättefina :)

2010-01-29 @ 19:45:55
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Helena på Fotostafetten

Hej!



Fotostafettens andra lag är i full gång och du är med i det laget! Du kommer att få ett tema av personen som är före dig och sen har du två dagar på dig att skicka stafettpinnen vidare och lämna ett nytt tema till nästa person. Vill du göra det snabbare får du så klart göra det :)



Så här fungerar Fotostafetten:

* Blogga din triss på det tema du får av personen före dig.

* Hitta på ett nytt tema till nästa person på listan.

* I ditt stafettinlägg ska du skriva vilket tema du ger till nästa person, länka till denna, samt länka till Fotostafetten.

* Skriv en kommentar hos personen efter dig och berätta vilket tema du ger henne/honom. Det är så du skickar stafettpinnen vidare.

* Du har två dagar på dig att fullfölja din sträcka av stafetten.



Hela listan över stafettlaget finns i bloggen och där uppdaterar jag hela tiden när någon har gjort sin stafettsträcka. Så när du är klar får du gärna lämna en kommentar med en länk till ditt inlägg så att jag kan länka tillbaka till dig. Jag kommer också att lägga upp en av bilderna från din triss där, men säg till om du inte tycker det är okej så låter jag bli.



Hör av dig om du har några frågor eller om du inte längre har möjlighet att vara med i stafetten.



Välkommen till Fotostafetten och lycka till!

2010-01-29 @ 21:48:04
URL: http://fotostafetten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0