Gårdagskvällens händelse - och även årets - studentbal för Erik Dahlbergsgymnasiet

Åhhh vad det är roligt att få se så många fina, uppklädda familjekändisar. Och roligast av alla att få uppleva är naturligtvis min alldeles egna baldrottning. En rolig kväll har hon haft - vilket jag upptäckte redan klockan 02:45 i natt när jag hämtade henne och hon bubblade av lyckorus (med vikt på lycko...).

Dagen startade ju ganska tidigt med frisyrfix, smink, påklädning och förfest


Uppsamling på Hovrättstorget innan avfärd mot Hotelplan där vi alla väntade



Mitt favoritbalpar


...som även mormor, morfar, syster, faster och pappa beundrar bland många andra



Fler vackra klasskamrater med respektive baldejter





Efter uppvisning är man väl värd avkoppling, drink och lite mingel på Trôttoarens uteservering innan balmiddag och vals drar igång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0