GULD-bankett med HV71


Säsongens allra, allra sista spektakel gick ju av stapeln i torsdags kväll. Bankett för GULD-grabbarna och alla vi som jobbat kring laget på ett eller annat sätt. En mycket trevlig tillställning som jag i och för sig avslutade innan det allra roligaste började.

Det bjöds i alla fall på god mat och gott vin. Diverse uppträdanden och roliga anekdoter hämtade från säsongen bjöd spelarna på. Kvällen startade med att alla fick varsin piccolo "champagne" att skåla i för GULD-gossarna. När jag hade lämnat festen dansades till långt in på småtimmarna har jag fått höra på väldigt nära håll, lilla O hade sin livs roligaste festkväll och den kommer hon nog sent att glömma. Att jag själv var så otroligt ordentlig just den kvällen berodde på att lasset mot Halmstad gick tidigt fredag morgon...


Nästa GULD-fest vill jag vara med också hela natten lång... Kan det bli redan 2011???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0