Jönköpings Marknad


Ett stadsjippo har gått av stapeln och vårt bidrag till detta är faktiskt ganska oväntat... Överenskommelsen med bästa vänner slutade med ett glas vin på Velvet - Velvet av alla ställen!!! Stället vi aldrig kan tänka oss att uppsöka var faktiskt riktigt roligt med massor av folk man känner igen. FAST... det räcker till cirka 23:00 - sedan är det dags att ta sig hem och så har vi gjort.

Innan detta spektakel har jag själv stångat mig igenom folkmassan med anledning av årets händelse i Jönköping - JÖNKÖPINGS MARKNAD. Då affärerna flyttar ut på gatan med allt (allt de inte blir av med under säsong) som vi plötsligt blir villiga att köpa till billigare peng.

Själv fyndade jag kommande bals blingbling samt lite nytt till sängen....

Sammanfattningsvis kan jag konstatera att detta faktiskt är ett JIPPO jag inte vill vara utan.


ps. Velvet har en väldans massa smeknamn p.g.a. de/oss (för tillfället) som söker sig dit. En liten aning om varför dessa smek har tillkommit kan jag efter kvällen tyda... ds.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jönköpings marknad är nostagli och härlig höjdpunkt på året! :) speciellt när solen skiner.

2010-05-29 @ 00:31:28
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0