Matnyttig helg

Vilken underbar helg vi har fått uppleva! Massor med utomhus och massor med mat och umgänge.



Väldigt bra känns det att förpacka veckans matlådor och inse att i stort sett hela veckans lunch är packad och klar. I lådorna finns grillat, husman, vegetariskt och nyprovad matlagning. MUMS!!!

Då ska också nämnas att en och annan mun har mättats och många munnar har fått avnjuta helgens arbete!

Ett riktigt bra veckoslut har jag och de jag älskar mest i hela världen åstadkommit!!!

Matlagning tillsammans över alla generationer och intag av lagad mat tillsammans är ju väldigt, väldigt trevligt. Den bästa umgängesform som kan upplevas faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Exakt! Det är dom viktigaste ståndpunkterna när det gäller ett bra förhållande och har man det så klarar man allt! Jag erkänner att det är klart att det tär på mig och att jag ibland kanske som sagt hugger på onödiga saker men det är nåt som människor får försöka att se igenom, det är inget som jag gör med mening och helst av allt ska försöka att sluta med :)



Ha en superfin lillelördag Marie!

2011-04-13 @ 07:44:39
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja men hejsan marie!! Vad trevligt att råkas :) Ja visst är det ett härligt ställe ;) kram!

2011-04-14 @ 11:30:51
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0