Det är lite konstigt...

Efter ett arbetspass i Kinnarps Arena, i HV71:s GULD-sponsorloge, är jag alltid uppskruvad och har svårt att komma i sovstämning. (Därför avstår jag helst tisdagsmatcher eftersom jag sedan ska upp 05:30 för att vara alert för ordinarie arbetsuppgifter.)

Självklart är jag lika uppspelad även ikväll efter galet springande, leende, servande, plockande och fixande.

Det är kanske inte så konstigt att man är "hög" efter 134 gäster som har serverats god mat, ostbricka och choklad (i 3 omgångar), 142 fatöl, 52 flaskor Hof, 90 glas rödvin, 20 glas vittvin, 2 flaskor whiskey och 3 flaskor Jägermeister, ett antal glas cognac och ungefär lika många glas Gammeldansk tillsammans med ett antal Ramlösa Original, Ramlösa Citrus, Pepsi, Zingo och hundrtals koppar kaffe. Lika många tallrikar x 2, glas och kaffemuggar samt dubbla antalet bestick har dessutom inplockats och diskats...

Men vad är väl en kväll i VIP-logen utan en vinst på isen???

Heja HååååVeeee Blååååååå... Som vann efter straffar.



Som alla förstår har jag inte utfört detta STORDÅD alldeles ensam utan som alltid tillsammans med ett par goa arbetskamrater för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0