Elektrolytisk detox "is da shit"


(Har länkat lite info från en hemsida för att ni ska kunna förstå vad jag menar,
 klicka bara på bilden ovan.)

Herre Gud!!! Wow!!! BANGBOOM!!!

Av en händelse har jag idag genomgått rensning á la elektolytisk detox. Ett modefenomen kanske men något jag tror har en välbehövlig effekt på åtminstone mig. Bevisligen har/hade jag hur mycket skit som helst i kroppen som ville ut via mina fötter.

Fick i dag en provomgång av denna reningsprocess via makens jobb. Genomförde första behandling med viss förväntan och skepsis. Det var behagligt under tiden, kände till viss del hur kroppen "jobbade" men inga större AHA-upplevelser. När sedan kvällen kom slocknade jag som en knockad boxare och var inte medveten om något eller någon i min närhet under några timmar. När jag sedan vaknar till några timmar senare känner jag mig ovanligt pigg för att vara sen fredagkväll - ovanligt klar i knoppen på ett behagligt sätt!!!

Nu ska jag boka ett "behandlingspaket" på 6 omgångar och jag tror verkligen detta är något för många att prova. Tänk vad mycket skit vi har i våra kroppar som säkert behöver lämna oss!?!?!?

Nu bokar jag en kur och känner mig garanterat som en ny människa om några veckor!

ps. Ni anar inte hur vattnet ser ut efter detta fotbad, men jag vet... URK! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0