Klagomuren Sverige

Sedan jag började jobba för cirka 2 ½ vecka sedan har jag med minst hundratalet människor kommit in på Årets Semester. Av alla dessa är det bara ett fåtal som, liksom jag själv, är nöjda. Den stora majoriteten har gnällt, visat missnöje, beklagat sig, knorrat och gnisslat över denna urusla ledighet. Snacka om i-landsproblem. Vi lever i Sverige, väldigt många arbetsföra har minst 4 veckor sammanhängande semester med full betalning och mer än det!!! Varför kan man inte njuta och göra något bra av denna otroliga förmån??? Okey, man har inte legat på stranden många dagar men man har har kunnat vistats ute i relativt ren luft, kunnat koppla av och bara njuta av att få umgås med sina nära och kära.

Jag blir verkligen såååå trött!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0