Kräftskiva - den som numera är en riktig tradition

Efter bröllopet i lördags var det dags för mig att åka till årets kräftskiva hos Magnus och Carina. Jag kom dit lite sent men kände mig lika välkommen då. Kom precis lagom till kräftslurpandet och snapsandet, jag var ju själv mätt efter den goda maten på bröllopet och på Smedsbovägen hade dom fått goda pajer m.m.

Tyvärr lyckades jag inte få fram kameran förrän festen hade pågått en stund men jag får väl ändå lägga ut lite halvcensurerade bilder...




Tidsangivelserna på korten stämmer på minuten så jag var precis så trött som jag befarade enligt tidigare inlägg - men som jag sa då:
Det var det värt!!! Tack för en skitkul kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0