Lite av en avslutning

Det känns som att sommaren har ändat. I veckan började skolorna och nu är vagnen vinterrustad. I helgen har jag och Peter varit hos Bengan och packat ihop för säsongen. Åkte i fredags lunch och kom hem lördag eftermiddag/kväll. Fösta dygnet utan Leya och som vi längtade efter henne... Peter sa nog 34 gånger "Nu längtar jag efter min vovve". Hon har ju haft det skitbra med lillmatte Karin (och till viss del även resten av lillmattarna så klart) som har varit på Huskvarna Hundklubb med henne för att lära nya instruktörer hur man ska lära!?!?!?

Peter och jag har i vilket fall haft mycket jobb men också en hel del nöje. En riktig festkväll med grannarna orkade vi med, spelade först kubb (som tyvärr herrlaget vann 2 gånger) och dansade sedan svetten ur oss på Ferdinand - som ni ser inte vårt lands fräschaste restaurang. Vi tog en flottig pizza där tidare på kvällen. Titta bara hur golvet under matborden ser ut. I vilket fall som helst är ägaren en riktigt trevlig herre och kvällen var riktigt rolig.

Lördagen fixade vi resten av vinterrustningen, nu ser vi bara fram mot nästa sommar...
det är ju bara cirka 40 veckor kvar till nästa säsong - tänk va fort det ska gå...

  
  
                   
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0