Arbetstid...

Sitter nu på mitt jobb och "smygbloggar" så på detta sätt tänkte jag presentera min arbetssituation. Har ju ett jobb jag verkligen älskar! Har varit här i 10 år nu i höst och inte en dag har varit tråkig. Är vårdadministratör (läkarsekreterare) och undersköterska på en privat gynekologmottagning mitt i centrala Jönköping. Vi är bara 3 st som jobbar här, jag + en barnmorska + gynekologen själv. Kommer att presentera mina arbetskamrater längre fram (måste väl fråga om lov först?). Kommer senare att beskriva mitt arbete mer detaljerat, det är otroligt intressanta uppgifter man möter varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt blogg mamma =) lycka till.. / mellan

2007-05-24 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0