HV71 - Brynäs 5-1 och Carolina Klüft var där!!!

Jobbat på HV i dag igen. Vi fick klara oss på två personal i Husqvarnarummet i dag men det gick bra, det var ganska lugnt och inte så många gäster - 69 st.

Hedersgäst i dag var Carolina Klüft tillsammans med hennes man Patrik, hennes lillasyster, mamma och pappa. Det är ju allt lite speciellt och roligt att få servera en "kändis". Hon är ett väldigt stort HV-fan så det var ju roligt att det blev en toppenmatch med 5-1 till hemmalagets favör.

Heja HåååååååVeeeee!!! och Carro...

Kommentarer
Postat av: Amir

Svar: Vad fint sagt, hon kommer blit jätteglad ;D

2007-11-03 @ 21:16:00
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: TheLady

Svar: Jag tycker det ser bättre ut än förut. Det var exakt det som störde mig, att det ser för tråkigt ut. Jag får väl se hur jag ska fixa det:P

Oj, är inte 69 gäster ganska mycket ändå?

Ha en fin söndag!

2007-11-04 @ 10:58:16
URL: http://TheLady.blogg.se
Postat av: karin

Hello, vill se mera kort pa familjen och min Leyah. Ar avis ovwer att inte fa se Hv......

2007-11-04 @ 15:51:46
Postat av: Bettina

Tjaa, det är jag som var i Amirs blogg, vilken fin kommentar du la till där om mig!
Förresten, har också en Ridgeback, supersöt!
Bra blogg, fortsätt så!

2007-11-05 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0