Avresa mot New Dehli

Resan till Landvetter i natt gick bra. Det var ganska spända och förväntansfulla men ändå lugna och sansade resenärer vi lämnade av vid 02:30 i natt. Planet gick inte sedan förrän vid halv 7 i morse men Peter och jag var ju tvungna att få några timmar sömn innan arbetet i dag. Det har varit en riktigt seg dag men snart är det sovdags igen. Vi har fått meddelande via Resedagboken att Karin och Macke har landat i Wien och har allt gått bra har dom nu också landat i Dehli. Det är bara att hålla ögonen öppna och flitigt läsa i Resedagboken på resenär-Alias Katizi.


Kommentarer
Postat av: Morsan

Karin och Macke såg väldigt pigga och glada ut.Tänk vilka möjligheter det finns för ungdomar att se världen. Det här blir en helt annorlunda värld för dom

2007-10-02 @ 18:09:41
Postat av: Jag

Ja morsan, dom ser betydligt piggare ut än vad jag gör!!! Fast jag var inte så trött då som dagen efter på jobbet.... (Kameran är inte så snäll mot mig på den bilden!!!)

2007-10-02 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0