Eget företagande i Jaipur, Indien

Nu har Karin och Macke uppdaterat sin Resedagbok igen. Dom är kvar i Jaipur några dagar till och ska sedan fara vidare till vad som sägs "En av världens mest romantiska städer", Udaipur. Jag föll så för en härlig bild dom har tagit på en "egen företagare" med en egen liten shop. Han ser ju helt sorglös och cool ut men livet kan ju inte vara helt enkelt antar jag. Hoppas han inte har allt för stor familj att försörja för omsättningen är nog inte så värst hög.

image357

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Nu har jag äntligen hittat din blogg=) Tvättade precis min hvslips och skrattade gott när jag kom att tänka på strykincidenten=) Imon är det dags igen, ska bli spännande att se vem som ska ta hand om oss den här gången, vi har ju olika favoriter, hehe;) Ses imon, Kram!

2007-10-12 @ 16:12:12
Postat av: Linda

Shit! Vilken bild. Billigt boende :-) Kul att du titta in på min blogg.

2007-10-12 @ 19:02:07
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0