Hösteftermiddag vid Axamo

Tänk att även denna min värsta årstid kan vara härlig. En sådan här solig och lite kylig dag kan till och med jag njuta av hösten. Efter jobbet idag åkte vi upp till Axamo med Leya och fick en härlig stund i skogen där. Leya hon njöt verkligen av att få springa och nosa bland granar, tallar, stubbar och kottar. Jag och Peter tyckte också det var härligt och kände oss friska och pigga när vi kom hem.

I bilen på väg till Axamo


Håll igång i skogen...


Härlig höstsol...


Skogens Drottning
image405

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack snälla du! Ska faktiskt börja och kämpa lite! För min egen skull. Kram!

2007-10-25 @ 14:29:44
URL: http://hannass.blogg.se
Postat av: Emilié

Helt sant! Det är verkligen urmysigt (:
Är så kär i din ras, men tror tyvärr inte att jag skulle klara av en själv... Har för lite tålamod! Hon är hemskt vacker!

2007-11-03 @ 23:56:51
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0