Serieledning

Jobbkväll i Husqvarnarummet igen! I dag var det jag, min Matilda och Sandra som kämpade ihop. Vi hade 81 gäster och fullt upp hela tiden men ändå ganska lagom. Det strulade lite i första period (det är då vi sliter som mest) när diskmaskinen krånglade lite. Jag undrar om inte någon hade lagt vanligt diskmedel i maskinen för det löddrade över och utanför. Det var bara att skruva isär maskinen och skölja den och sedan skötte den sig resten av kvällen.

Kvällens match vanns ju naturligtvis av hemmalaget, 3 - 2 till HV71:s fördel. Bortalag i kväll var MODO. Vinsten innebär tillbaka till serieledning.

Heja HååååååVeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Bella

TACK! något visare..men gullök..folk skulle ju kolla underligt på mig om jag sa det =)

2007-10-26 @ 01:36:53
Postat av: Bella

Tack för upplysningen...alltid något visare. men Gullök! Fok skulle ju kolla underkligt om jag sa det...=)

2007-10-26 @ 01:39:39
URL: http://www.purits.blogg.se
Postat av: Hanna

mm jag vet det nog, men alltid orkar man inte...

2007-10-26 @ 06:37:21
URL: http://hannass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0