SPA - en förmån

I morgon åker jag tillsammans med Åse, Eva, Eva och Lena till Sandhems SkogsroSpa för ett dygn med total samvaro och avkoppling. Ser fram emot detta och tror att jag kommer hem som en nyhelad människa på söndag. Tar med kamera förutom annan packning och hoppas att jag får bilder att lägga upp efter helgen.

Det vi har bokat heter Långköraren och jag tror att vi kommer att njuta fullt ut i många timmar. Vi får ju dessutom en extra timme med tanke på att vi natten mellan lördag och söndag ändrar till vintertid.

Långköraren

I priset ingår:

· Qi-gong

· Två behandlingar på vardera 15 minuter. Välj mellan zonterapi, akupressur, reiki, taktil massage,  saltscrub, bodyscrub, öronakupunktur eller rygg/nackmassage

· Kaffe, te, fika/smörgås eftermiddag och förmiddag, fruktfat, Grillmat i kåtan. Välj var för sig mellan: fläskkött, kycklingfilé, lax eller vegetariskt alternativ. Till det väljer ni: Potatissallad eller potatisgratäng

        ( hela gruppen får samma potatisalternativ ). En grönsallad ingår alltid. Till detta tar vi med oss eget vin.

· Vedeldad Arombastu

· Bubbelbad i badtunna

· Meditation/avslappning

· Valfri egen promenad i fornminnesskyddad mark inpå knuten

· Fotbad

· Ansiktsbehandling, ansiktsmassage

· Hårinpackning

· Välgörande krämer för hela kroppen. Alla hudvårdsprodukter är ekologiska

· Lån av badrock och badhandduk, sänglinne

· Övernattning  med frukost


Pris: 1295:-/pers

Jag tror det här blir så skönt och ser verkligen fram emot att få mina ömmande muskler knådade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0