Fortfortfort...

... går veckorna. Nu är det slutet på veckan igen och i morgon är det fredag. Fredagar är ju veckans "After-Work-dag" och i morgon blir det för vår del säsongens första. För min del kanske man ska kalla det "Efter-Ledig-dag" eftersom jag alltid är ledig fredagar. Fast i och för sig får jag ju en hel del annat gjort som vi annars hade varit tvugna att göra under helgen. Iordningplockning, tvätt, matplanering, dammsugning, golvtorkning, dammande m.m. Så helt ledig är jag ju inte i alla fall. Fast jag njuter väldigt av mina lediga fredagar. I morgon har jag nog en sjuk Olivia att umgås med också (mys). Säkert dyker också Karin upp - måste ju umgås så mycket vi kan innan dom åker iväg om drygt 1 vecka på deras livs resa till andra sidan världen.

I vilket fall som helst, i morgon blir det "After-vadvinuskakalldet" på O`Learys - vi får se vilka som hänger på men roligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0