I morgon åker dom

I morgon natt ska Peter och jag köra Karin och Macke till Landvetter för deras årslånga resa till Indien, Thailand, Kina, Laos, Vietnam och Kambodja m.m. Det kommer ju att bli väldigt tomt utan dom så länge men vi hoppas naturligtvis att det ska bli deras livs upplevelse. Dom har planerat och sparat för detta i många år, har varit jätteduktiga!!! Med anledning av deras resa har jag lagt till en ny kategori - Karins och Mackes resa - där jag tänker skriva mina tankar och funderingar kring deras resa. Jag har också lagt upp deras Resedagbok som länk, där kan ni gå in och läsa och titta på deras egna berättelser och bilder.
Logo: Med ryggsäck genom Indien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0