Tjejkväll - jag och döttrarna!!!

I kväll har vi haft lite mys tillsammans jag, Karin, Matilda och Olivia. Vi började med bowling på Jönköpings Bowling vid Idrottshuset. Mer roligt än talangfullt. Matilda vann ena serien och Olivia vann den andra samt  totalt - hon är nog den med mest bollkänsla i familjen. Karin hade med sig godispriser som vi mumsade lite på. På hemvägen hämtade vi god libanesisk mat från Restaurang Meza som vi sedan åt av till kvällens Idol. Vi hade det riktigt mys, det är så roligt att umgås tillsammans och särskilt nu när Karin åker om bara 5 dagar och kanske är borta ett helt år.

image330



image339


Kommentarer
Postat av: Karin

det är sant, jag studerar just sånt här, men sådant som är "tillräckligt" intressant för offentligheten säger du. Den frågan är viktig när det sker i väldigt stor omsättning, men när det endast gäller en lien blogg är det endast på så pass privat nivå att man ska göra det om man tycker att det är kul och trevligt! För mig är det min kreativa sida som nästan helt och hållet tar över min vilja till bloggandet, men visst tycker jag det är kul med många läsare också:)

2007-09-26 @ 20:10:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0