Begåvade frågor kräver svar

Fundera över detta som Leyas uppfödare skickade idag...


På 60-talet tog folk LSD och liknande för att göra världen knäpp. Nu när världen är knäpp tar folk Prozac för att göra världen normal.



Hur kan det komma sig att en enda liten oförsiktig tändsticka kan starta en stor skogsbrand när det krävs en hel jäkla ask tändstickor för att tända en lägereld?



Vem var den första person som tittade på en ko och sa: 'Jag tror att jag ska klämma på de här dinglande sakerna och dricka vad som kommer ut ur dem?'



Vem var den första person som sa: 'Ser du den där hönan? Jag ska äta nästa sak som kommer ut ur hennes rumpa.'



Man kan ju verkligen undra om personerna i fråga i de två sistnämnda sökte patent eller har någon slags royalties, i så fall är jag ledsen att inte jag var först!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ja, det är lite kul att läsa hennes blogg, men som tur är så vet jag det mesta.

Jag läser alla de som är på min länklista.

Er alla gillar jag. Jag är dålig på att kolla vilka i bloggar med så jag hittar inte alltid nya....så lätt. Hihi.

Ha en skön dag!

Kram

2008-08-28 @ 06:48:24
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hahah...

Koidén gillade jag.



Hmm....undrar hur det smakar.

Jag skall göra det.



tre år senare.

Kolla. man kan göra ost också.

2008-08-28 @ 12:47:44
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0