Lugnet före stormen

I natt landar Matilda efter 14 dagars semestrande och festande i Ayia Napa. Så kul att få hem henne o krama om henne lite (mycket om jag får bestämma). Två bilar hämtar, vi räknade med att få hämta men två andra föräldrar är redan bokade för hedersuppdraget. Tyvärr hinner jag nog gå till jobbet innan hon hinner hem men får ta igen det när jobbet är över för dagen. Kanske, kanske hon tittar upp på mottagningen och visar upp sin fina solbränna och berättar lite hur hon har haft det. LÄNGTAR NU - och det är det fler än jag som gör!!!

Förr än vi anar är det fullt ös här hemma igen, redan till helgen åker hon med kompisar till vår husvagn för ett par nätter innan vi får landa på vår semester. Ja, ja - kul i alla fall att ungdomarna tycker det är skönt med lite campingliv också.

Kommentarer
Postat av: j

jag vill också till Starbucks i Bangkok det låter cool haha ;P

2008-06-30 @ 21:49:47
URL: http://http://jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0