Vem vill vara i Ayia Napa nu...?

I vilket fall som helst har Matilda landat där för några timmar sedan. Det gäller väl bara att stänga av alla oroskanaler i två veckor och hoppas att hon inte kopplar på reptilhjärnan - förresten det har hon ingen eftersom hon är en förståndig flicka. Självklart gläds vi med henne och hoppas att hon får en toppensemester med mycket sol, bad samt glatt och förståndigt festande.

Det är inte det här... (klickbar bild)
 

utan det här vi vill hon ska uppleva... (också klickbar bild)

Kommentarer
Postat av: joel

oj.. jag har varit i ayia napa...



Och det var definitivt naturen jag tittade på...



Minns två minnen.. ett hur jag ligger på asfalten och tittar ner i en kloak.. ett hur jag äter salt från ett saltpaket...



det är dom enda.. kloaken är ju typ som ett vattenfall...



(Sorry, kunde inte låta bli.. du liksom la upp den åt mig)

2008-06-17 @ 16:21:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Jag

Men vad ber du om ursäkt för??? Salt är ju bra i värmen - i alla fall om man dricker ordentligt samtidigt... Du var lika klok som vanligt - redan då!!!

2008-06-17 @ 22:22:38
Postat av: matte

En liten fördel med att inte vara mamma.. man slipper oroa sig :)

Det är bara att lita på ungarna, vad kan man annat göra, stora måste de ju bli, göra en massa fel måste de också..

Det går bra.. don´t worry!

2008-06-18 @ 10:42:42
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: joel

hehehe... haha... Fint att du ser det från den positiva sidan.. hahaha

2008-06-19 @ 16:33:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0