Bilfri

Gissa om vi fick låna vår bil för att åka och handla i går? Matilda erbjöd sig att fixa veckohandlingen åt oss eftersom hon ändå var ledig och inget hade att göra. Undrar om det var av tjänstvillighet eller om det var suget att få trampa ett par kilometer på pedalen som drog mest? Nattsömnen har det inte varit så mycket med de två senaste nätterna heller. Ledig Matilda och nytt körkort säger en hel del, då kan man vara ute och köra på kompisar till sent och mamman ligger där hemma och kan inte somna. Jätteskönt att stiga upp 05:30! Fast jag förstår ju att man måste öva även efter körklartecken... Och att jag är en hönsmamma är ju inte barnens fel.


Kommentarer
Postat av: Olivia

ibland är du lite hönsmamma (;

2008-03-05 @ 08:30:27
Postat av: joel

haha, det gamla skylla på barndomen kortet alltså.. hmm

vet inte om det funkar för mig... jag tror det är en hel del därute som skulle hävda att jag aldrig lämnade barndomen ;)

2008-03-05 @ 12:00:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0