Fredag i dag?

När man lever med lyxen att vara ledig fredagar börjar helgen tidigt - alltså är det fredag redan i dag för min del. I morgon, då det är fredag för alla andra, ska jag följa med Matilda och hennes kompisar på "After Work". Så roligt bara att bli tillfrågad om man vill följa med!

Hela helgen är däremot inte ledig, på lördag blir det att servera pamparna i Husqvarna-logen igen. Kul det också i och för sig. Hoppas det kommer någon intressant gäst, när jag bytte bort senaste jobbmatchen missade jag att få servera Peter Stormare...

Kommentarer
Postat av: matte

ånej vilken otur.. med Stormare alltså!

Ha så kul i kväll!

2008-10-02 @ 16:30:06
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: kakan

jag vill åsså följa med på after work ju.....pussss

2008-10-02 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0