Sista minuten till Alanya - Tillfällen till kontakter

På stranden en dag kom vi i samspråk med paret bredvid, stockholmare som visste det mesta om det mesta. Mannen i sällskapet berättade för oss att i Alanya fanns minsann en av världens mest berömda tatuerare - Adam. Kvällen vi åt på Crazy Horse fick vi tillfälle att fråga upp om detta och där visste man vem denne berömde tatuerare var. Vi diskuterade detta en stund och en "springpojk" var villig att visa oss vägen till Adams studio som är belägen mitt i basarområdet. Framme där blev vi väl mottagna i deras högst 7 m2 stora lokal (inkluderat reception och behandlingsrum), berättade vad vi har för intresse, fotade lite och bytte e-postadresser. Det visade sig att lite sanning fanns det i att det var en berömd tatuerare som vi skulle få möta- han hade gjort en tatuering på Svergies mest tatuerade kvinna och hade bild på detta.

Adam själv fanns inte på plats men hans två bröder träffade vi - varav den yngre i keps gick i storebrors skola och visade oss lite egna teckningar och tydligt talade om att han bara tatuerade på fri hand.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Ni verkar ha det bra!

Så skönt. Skulle också vilja åka...men maken är ju flygrädd...kraken, hihi.

Ha det toppen!

Kram

2008-09-19 @ 06:20:47
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: joel

najs... fan jag känner mig som en hemmastadd tråkmåns när jag kollar in här ju ;)



hör av dig när ni börjar lira... eller ja, om du fortfarande surar över att jag inte länkade så så får du väl ge utlopp för din aggresivitet på pokerbordet ;D

2008-09-19 @ 19:33:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0