Alladin är god även nästa år!


Omröstningen gällande vilken pralin som ska lämna plats till nästa års nyhet i Alladin-asken är avgjord. Jag var näst intill övertygad att en av mina egna favoriter skulle få stryka på foten - men hör och häpna!!! KÖRSBÄRSLIKÖR fick flest röster som favorit!?!?!?! Jag tror inte jag känner en enda mer än jag själv som tycker det är en av de godaste i asken, näst efter Trillingnöt möjligen. Ägglikör är den pralin som får lämna plats för en nygammal goding med anor från 1939 tydligen.

Det får nog bli en ask att fira med...

(Läs om omröstningen och lite allmänt om Alladin genom att klicka på bilden)

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hej på dig! Och hur hamnade nu jag här...ja, de undrar man ju...=) Jag letade på google efter fina bilder (ajabaja) och hittade en skitfin bild på en sol i ett inlägg från 15/9-2008...är den egentagen, eller har du oxå lånat den...? Skulle eventuellt vilja använda den i min bloggdesign, det är därför jag frågar...=)

BTW - Min favorit är gräddnougaten! =)

Och du...du har en fin blogg!

Kram och ha en bra dag!

2009-12-15 @ 10:50:41
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hahaha...fyyy, så du gör! ;) Då gör jag precis likadant! =) "Låna" kan man väl få göra lite sådär...;)

Kul att du tittade tillbaks och du är så välkommen åter! Jag återvänder hit för här var det mysigt att vara! =) Kram

2009-12-15 @ 11:18:59
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0