SAKNAD

I dag har det varit väldigt deppigt i vissa rum här hemma. Hur mycket jag än försökt få veta vad som är som värst har jag bara fått förstå att det inte är läge att prata om det just nu.

Har funderat och frågat:
Är det '**hm**?
Är det kompisproblem?
Har jag gjort eller sagt något dumt?
Har du ont?

SVAR: "Senare, orkar inte just nu!".

PMS är det inte för det har gått över för den här gången...



Plötsligt tror jag att jag förstår vad det är!!!

SAKNAD!!! Sist kvar hemma, syskonen är utflyttade och själv är hon med "bara" mamma och pappa.

Snart nog kan hon nog säkert se fördelarna med detta:
♥Alla garderober för sig själv
♥Större rum och större säng
♥Alldeles egen toalett som man inte behöver slåss om
♥Ingen som stjäl (lånar) kläderna man tänkte ha själv
♥Systrar att hälsa på och sova över hos
♥Ändå mer bortskämd ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

Nej.. det är hmmm duvet vem.

2009-02-15 @ 17:47:03
URL: http://supersinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0