Första lyan

Visst minns man väl precis hur det kändes första gången man möblerade sin första egna lägenhet, vilken känsla det var att gå och lägga sig i sin egna säng och sedan gå upp för att fixa sin frukost med alldeles egna varor och pryttlar. Nu är det snart dags för mittimellandottern att få känna denna härliga känsla. Matilda flyttar nästa helg, sorgligt på ett sätt men alldeles underbart på ett annat. Hon har verkligen varit flygfärdig ett bra tag trots att hon inte är fyllda 20 än.

I dag har hon och jag varit iväg på lite shopingrunda och hon har också bestämt och beställt den soffa hon ska ha. Mycket att köpa in och hon inser verkligen att livet inte är gratis nu, en bra läxa för framtiden och jag vet att hon kommer att hantera det som den vuxna människa hon nu är.

Kommentarer
Postat av: Njorun

Ååååh grattis grattis till henne. Jag minns den känslan så väl. Underbart. Största dagen i mitt liv. Underbart. Det var dagen innan jag fyllde 18.

2009-01-23 @ 23:41:08
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: metalnatalie

nemen är det inte Mamma Marie :D

2009-01-24 @ 22:35:37
URL: http://metalmuliiisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0