Redan slut

En av årets absolut bästa dagar - eller stunder - är över för det här året. Stunden när man går från jobbet och vet att man har en lång och välbehövlig ledighet framför sig. I år är det välbehövliga uppehållet 5 veckor långt (kort). Visst är det en alldeles speciell känsla när man kliver utanför arbetsdörren, absolut något att fira! Jag har firat årets semesterstart med att HANDLA, STÄDA, TVÄTTA och BYTA LAKAN. Ingen större uppoffring i och för sig för det innebär att vi så snart Peter har slutat i morgon för sin semester bara har att packa in och fara till Kusten.

Lite lättare har det varit med dagens uppgifter också eftersom en liten belöning för ihärdigt flit har bestått av ett eller två glas vitt nerkylt vin.

Nu är det alltså ledighet som gäller 5 veckor framöver... inte ett enda måste har jag hur jag än rannsakar mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0