Sju flickor under kudden...


Att ha sju flickor under kudden Midsommarnatten var precis vad Peter och Fredric hade. Inte precis under kudden kanske men dom fick i alla fall samsas med sju flickor på några futtiga kvadratmeter hela Midsommarhelgen - från torsdag till söndag. Även om dom grabbsuckade lite emellanåt så vet jag faktiskt att dom njöt i stora drag!!!

Vi har verkligen haft en oförglömlig tillvaro tillsammans - Jag och Peter, Matilda och Fredric och Olivia sovande i husvagnen. Hanna, Annie, Mimmi och Elin sussande i förtältet. Det lilla vi har sovit vill säga. Det har varit mycket mat, festande, sminkande, hårfixande, mer mat, smågrodornadansande, skrattande, korsordslösande, grillande, äggstekande, diskande, mer ätande, plockande, bäddande, solande, umgående, skönsjungande, gitarrspelande, mysande, kramande... o.s.v. m.m. etc.

Jag vet egentligen inte hur jag ska kunna beskriva denna otroliga tillvaro på ett tillfredsställande sätt?!?!? Vi har haft det så roligt och trevligt. När vi alla 9 + hund satt en stund utanför vagnen i lördags med solen lysande och alla mådde så gott man bara kan tänkte jag: Fy fasen vad lycklig jag är som får ha denna förmån att få umgås med så här många goa "ungar".


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Amen se där :) vilket gäng!



Men du stjärnan nu får du ju hojta till nästa gång du ser mig :P

2009-06-23 @ 08:13:20
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: olivia

Åh mamma, vi har haft världens bästa helg, och det är allt tack vare er. Vad hade jag gjort utan världens bästa mamma & pappa?



LOVE!!!!

2009-06-24 @ 00:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0