Jag för snart 28 år sedan

Gamla vänner är guld värda! "Min" Carina från tonårstiden gör ett jättejobb och lägger in mängder med nostalgibilder från då på "Ansiktsboken". Här ett foto taget mitt sista tonår då jag precis hade blivit egen hundägare till min underbara Trasan.

Bara 19 år men utflugen till eget hem sedan ett par år tillbaka och lycklig ägare till en fantastisk valp som jag sedan levde ihop med i drygt 12 år.


Alla våra 3 döttrar fick uppleva Trasan innan hon lämnade oss strax före jul 1993.

Kommentarer
Postat av: matte

hi hi vilken tjockis :)

Min första egna hund var också en golden... nostalgi..

2009-03-25 @ 13:16:47
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0