Nu är jag en av alla andra

I kväll har vi varit och sett filmen - filmen som många redan sett och ännu fler kommer att se. Tyvärr måste jag lite ångra att jag har läst boken, eller egentligen inte för böckerna är så otroligt bra. Vad jag menar är att man som så många gånger förr saknar så mycket när man ser en film där man tidigare har läst boken. Filmen är ju ändå väldigt sevärd så jag vill inte vara utan den upplevelsen heller. Vilka fantastiska skådespelare och vilken otrolig författare som vi tyvärr inte får njuta någon fortsättning frän! Det är verkligen värt att gå och se filmen, oavsett om man har läst eller inte har läst boken tidigare.

Vi hade i alla fall en trevlig biokväll jag, Peter och två av döttrarna. (Matilda hade sett filmen redan tidigare i veckan tillsammans med sin Fredric och tyckte den var jättebra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0