Söndagen är vilodagen...

Dagen startade tidigt i dag med promenad 1 timme och en kvart längs Vätterns underbara strand. Redan 08:15 klev vi utanför dörren jag och Leya (09:15 vintertid) eftersom jag inte bemödade mig att ställa om klockorna redan i går kväll. Efter detta har jag känt mig värd att riktigt slappa hela långa dagen. Förutom gemensam middag har hemmavarande familj i omgångar dragit i kylskåpsdörren mellan powernaps i soffan. En helvaken timme var det i alla fall när IDOL reprissändes - missade ju detta i fredags och har faktiskt lyckats att hållas ovetande om vem som åkte ut. Tycker faktiskt att det var rätt person som åkte i fredags, även om det är en duktig scenkille som nu fick lämna.



Nicklas Hocker the rocker Foto: Linus Hallenius/TV4

Jag har utsett mina 3 (4) finalister så här långt:
1. Erik
2. Mariette
3. Reza, Rabhi

o sedan...

5. Tove
6. Calle
7. Eddie
8. Erika

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

allt bra med dig idag?

2009-10-26 @ 14:17:16
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0