Familjehögtid med mat, lek och umgänge

En härlig påskafton hade vi med våra flickor och deras pojkar. Vädret var ju på topp så det blev premiär för grillen. Först lite förrätt i form av libanesiska förbröd och hummus och efter det goda grillade smaskades det på nyttig fruktsallad med många goda frukter i. Efter bedrövelsen i Kinnarp motionerade vi oss med sport à la Wii. Roligt hade vi och alla var nog mätta, glada och belåtna när aftonen var till ända.

Fröbröd och hummus


Grillförberedelse


Grill


Något gott i solen


Skära och fixa


JORDGUBBAR!


La det svinge


Bollkoll


Fin frisyr och fin svärson


Slapp o mys

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj avis ska du vara, jag HATAR science, men denna filmen ligger på min top 3 av någonsin bästa sedda filmer, helt galen!



Nya lösen har du i mailfältet.



2010-04-05 @ 23:28:00
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Frida

Hon har varit hos mig, suttit på min soffa, gett mig lyktor, pratat om sitt liv med sin "pojkvän" hejat på honom på stadsparksvallen när han i själva verket inte haft någon aning om vem hon är... det är så sjukt

2010-04-06 @ 13:07:49
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0