Fotostafett - Nu är det min tur... Support?

Har hamnat i en utmaning! Fotostafett genom Fototriss och det innebär en stafettpinne i fotografier. Turen har kommit till mig och jag ska gestalta Support enligt Chris och Jonas. Nu gäller det att gnugga de grå för att komma med några talande bilder och sedan hitta på ett bra tema att skicka vidare till Pennelina.

Det jag tänker mest på när jag hör ordet support är ju såklart hemmalaget i våra hjärtan - HV71!!!

SM-Guld får ju nästan en hel stad att bli supporters. Så här såg det ut när Svenska Mästarna hyllades 2008!!!


Nu skickar jag vidare... ------> Pennelina - jag vill att du trissar på Ljuset!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bra lösning!



Hälsningar Louise

2010-01-31 @ 09:07:19
URL: http://www.louisealexandersson.se
Postat av: Pennelina

Tack för stafettpinnen och temat :-)



Dina bilder pyr av support för laget!



Kram från Pennelina

Postat av: Frida

Ja absolut och det var stora orkidéer, MASSA knoppar och höga så helt klart värt 79 kronor :)

2010-02-01 @ 09:29:25
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0